de afgelopen week - Reisverslag uit Manly, Australië van Daan Standaar - WaarBenJij.nu de afgelopen week - Reisverslag uit Manly, Australië van Daan Standaar - WaarBenJij.nu

de afgelopen week

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

05 December 2013 | Australië, Manly

Het is een tijdje geleden maar hier is een nieuwe.
Vorige week donderdag tot zondag waren we dakloos. Heel Sydney zat vol of we moesten 400 dollar voor 1 nachtje betalen. Maar dat ging te ver. Dus we gingen een auto huren. We hadden hem voor 3 nachten nodig maar overal is minimum. We vonden een leuke camper voor 5 dagen, 70 dollar per dag, met bed en.... Hij was fel groen! Ons groene monster.

Zaterdag moest ik een dagje helpen verhuizen. 22 dollar per uur, lekker verdienen dus. Het jammere was dat ik door me enkel ging en nu elke keer me enkel moet in tapen, maar gaat goed komen!

Maandagavond gingen we naar het centrum van Sydney, om daa. Vervolgens iets leuks te doen: KARAOKE! Ja ja, ook ik heb gezongen, samen met Rune en carlijn gingen we i kissed girl van katy Perry doen. Het was een succes! Alleen beetje jammer dat het gefilmd is...
Dinsdag konden we eindelijk een dagje naar het strand, want daar hadden we gewoon nog geen tijd voor gehad! Ik heb er van genoten!
Vanaf woensdag, hebben we eindelijk werk! Wat een opluchting!
We doen laborwork, kortom klusjesmannen helpen, sjouwen, schoonmaken, kortom alle kutklusjes! Maarja, het verdient lekker. Heb er nu 2 dagen op zitten en 320 dollar verdient. Morgen moet ik weer, lekker half 6 op! Ben nu al kapot!

Tot snel, hoop ik??

Groetjes,

Een vermoeid, maar tevreden Daantje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 22 Nov. 2013
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 7384

Voorgaande reizen:

08 Januari 2016 - 05 Februari 2016

Vienam, Laos en Cambodja

22 November 2013 - 18 Maart 2014

Mijn eerste reis

10 Februari 2014 - 10 Februari 2014

surfers paradise, noosa & FRASER ISLAND!

Landen bezocht: