Eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daan Standaar - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Daan Standaar - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Daan

Blijf op de hoogte en volg Daan

23 November 2013 | Australië, Sydney

Na een veels te lange vlucht, met weinig slaap. Waren we domderdag dus eindelijk aangekomen in sydney. We werden st. Marys chair gebracht, in het heerlijke zonnetje hadden we een prachtig uitzicht op het opera house. Toen zijn we er nog naar toe gelopen. Wat een mooi gebouw is dat! Dag 2 in sydney, was de 'regeldag'. We gingen onzebankpas activeren. Daarna kregenwe uitlegover autos. Over huren en kopen enzo. Die avond gingen we nog uit. Echt onwijs gezellig met de groep!
Vandaag gingen we naar een heuvel en daar hadje een prachtig uitzicht overheel sydney. Alleen een beetje jammer dat het keihard regende...
Morgen gaan wenaar de blue mountains. Een natuurgebied hier. Om 6 uur op staan....

Tot snel!

• 23 November 2013 - 12:36

Dian:

Ha Daan

Geniet maar lekker van jullie tijd daar. Ik hoop dat je zo veel te zien krijgt dat het duizelt. Groetjes uit Holland.